poniedziałek, 12 stycznia 2015

INFO! WAŻNE!

Witam was wszystkich w nowym roku po bardzo długiej nieobecności. Przepraszam, że nie było mnie tutaj tak długo. Jak wspominałam w ostatnich rozdziałach, mieszkam teraz w internacie i nie miałam komputera, więc nie miałam na czym pisać. Dopiero w połowie grudnia tuż przed świętami dostałam komputer. Niestety nie tylko na tym blogu mam braki i najpierw musiałam się zająć zwiastunownią, jeszcze More Than Famous i dopiero dzisiaj zaczęłam pisać rozdział. Napisałam już go połowę, więc prawdopodobnie do końca tygodnia powinien się tutaj pojawić. Mam nadzieję, że ktoś czekał tutaj na mnie, bo nie wiem jak wy, ale ja bardzo się stęskniłam za wami <3

4 komentarze:

  1. Ufff ... już się bałam że nie dodasz rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże nareszcie ! Tak bardzo tesknilam za tobą xd kocham :* nowy rozdzial jupi! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, że zawiesiłaś na dobre :). Czekam na rozdział <3 :*

    OdpowiedzUsuń